Dewa Cinta

Hasil visum dokter manohara

Posted on: Juni 11, 2009

28 Tanggapan to "Hasil visum dokter manohara"

Jangan lupa yack SObat-Sobat n Sohib-Sohib … kita hany memilih Capres/Cawapres yang berani tereak “Yo kita balas perlakuan Malaysia… “

perang gak setuju! tapi usir saja mereka yang enak2 cari duit disini. kita nggak pernah menjahati mereka

Kalo gue yagn jadi presiden sekarang ini dah pasti gue kirim pasukan buat ratain malaysia. Sayang bukan gura yang jd presiden.

Waduuuu, cakep2 kok disiksa, harusnya kan di…😆

Partai Pembajak (Software) Raih Kursi Parlemen

.

Itu beneran ga sih?? Psyco tuh suaminya.

numfang dagang, Gan. (Thx b4)
Pengen ikut Training gratis?? malahan dpt duit?? mo tahu caranya?? Klik neh: http://www.traininggratis.com/?id=zaken21

islam ka manohara…..kejut solat subuh pun kira dera ke??????
dimana islam kamu..?????? jangan jadi munafik……??????
ngak takut TUHAN ke??????

To pemudi islam. Ini masalahnya bukan karena Manohara yg dikejutkan marah2 untuk sholat subuh. Tidak ada pemberitaan tentang itu. Casenya adalah, Manohara yg di dera tubuhnya sebelum intercouse dgn TT.
Case ini menyangkut dokter anastetion yg menyuntik mano sebelum intercourse, sehingga TT bisa mendera mano tanpa perlawanan (sadisme sexual ) sebelum intercourse untuk TT mendapatkan sex satisfaction.
Wahai warga Malaysia. Anda adalah orang2 pintar. Teliti case tsb sebelum berargumen.
Saya sangat bangga jadi warga Indonesia. Disini kami bebas berargumen apa saja. Kami tidak takut dengan pemerintah, krn pemerintah ada untuk kami. Bukan kami ada untuk pemerintah.
Saya sangat prihatin, di Malaysia, UMNO dan pihak kerajaan berpengaruh kuat dalam memfilter apapun permasalahan disana. Bahkan memfitnah saudara sebangsa saya dengan fitnah yg sangat keji, dan menutup aib sendiri.
Allah maha tahu, saudara. Biarkan Allah saja yg menerangkan ini semua dengan cara-Nya….
Selain Manohara, Selain Siti Hajar, mesti berapa orang lagi yg didera di Malaysia..
Mengapa anda tidak melaksanakan norma2 “Islam Hadhari” yg anda dengung2kan itu wahai saudara seislam di Malaysia….?

masih ramai lagi perampok (maling indon) di Malaysia. Pura-pura jadi pembantu rumah yang sebenarnya adalah maling wedok. Pembunuh warga indon telah ramai di hukum bunuh di Malaysia. Penyeludup ganja juga ramai dari sumatra.

okay..saya faham dengan case mano ini..tapi oleh kerana dia adalah berkait dengan TT…mengapa perkara ini diperhangatkan…padahal masih ada rakyat indon yang didera..kenapa pemberita tidak membela yang lain…bayangkan,TT hanya mendera….tp bagaimana dengan rakyat indon yang dtg m’sia utk merompak,merogol, atau mungkin membunuh…kenapa rakyat indon tidak merpekatakan case tersebut?..adakah kerana media indonesia ingin menjatuhkan martabat kelantan…
jangan kerana mano,anda semua membangkitkan isu 2 negara…m’sia sudah banyak cuba membantu rakyat indon…jgn kerana dia,anda lupa tentang itu…ini kerana,setiap manusia ada perwatakan yg berbeza…
Biarlah kita sebagai umah Islam berdoa untuk dipertemukan jalan penyelsaian bagi kes ini….
siapa yang salah akan di hukum.jika terlepas didunia,diakhirat tidak akan terlepas dari hukuman ALLAH…ALLAH MAHA ESA.

jadi mudah dong, membunuhi kalian disana…hehehehe, sip lah bikin gerakan bunuh majikan aja!

waduh-waduh…nggak enak gaduh2… org indon kerja di malaysia cari duit… itu cuma kes dalaman peribadi…mana mungkin semua orang cari pasal gaduh-gaduh pasal itu… kamu ada fikiran yang waras…aku pun suka sama orang indon… kalau kita berbudi, mereka berbahasa… kita sesama islam..lagi bagus kalau anti-yahudi. Semua boleh diselesaikan!!!

Dont Call us Indon…. Malasyia

waduh…tetek mu beser deh…mau diramasi sama kamu punya laki lor…

lo sih hara, org indonesia kan banyak, ngapain milih org malaysia?
cewek malaysia aja banyak yg kawin ngan bangsa laen. nah sekarang….

mau tau lagi, org malaysia itu byk yg nggak tau agama, katanya sih negara maju, tp agamanya nggak maju
dan lagi org2nya pd susah, mikirin duit mulu, gmana mau byr rumah, byr mobil, skolah anak, ortu dikampung lg, coba aja bayangin…

mcm org indo tau agama sangat
berlakun jilbab sampai kaki
lepas berlakon
pegi clubbing plak
hipokrit!

kamu itu ngomong apasih malasiya….. masih mending lah orang indonesia normal…. daripada kalian banyak yang jadi gay….. malagay

Sudah jelas gak perlu basa-basi lagi dengan malaysia. Terlalu banyak omong ! Gebuk aja mereka ! Satu negara munafik semua.

FREEDOWNLOAD YANG BEJAD-BEJAD DISINI

astaghfirullahalazim….jgn mudah berkata yg lain munafik wahai sahabat…

sedap kata satu negara munafik
berdosa besar kau
kata satu negara munafik
sbb dalam negara masih ada alim ulamak

masalah manohara dgn TT tu masalah peribadi
yang kau kata dgn2 aku sekali munafik,pe hal?????

sabar ya sayaanngg… *EH??!!*

salam kenal. salam ganteng dari diazhandsome

saya org malaysia.
jangan lah salah kan negara malaysia.
di mana2 negara pun pasti ada orang yang jahat.
kerajaan malaysia sekarang ini jugak tidak bagus.
kita tunggu anwar ibrahim jadi Perdana Menteri,
baru malaysia dan indonesia bisa baik2 semula ya.

sedih kan…kerana nila setitik,rosak susu sebelanga

Saya pun orang Malaysia..Kami beri peluang kepada orang Indonesia cari rezeki di Malaysia. Manohara memang huru-hara..

salam…
tidak semua orang malaysia jahat…kenapa pasal mano kte 2² negara nak gadoh..??kite sume ade akal dan fikiran..apa gune tuhan dah berikan akal pade kite kalau xnak gune…
masalah mano tu antara die,dasy,TT,yg brkaitan dan Allah s.w.t je..
kte doakan yg tbaik n doa mntak Allah tnjukkan kebenaran…
yg salah pasti akn di hukum…
kte mrah sesama kite,gadoh sesama kte pe yg kte dapat??
kite tahu ke macam mana diorang?ke yg bersalah tu tengah senang ati sebab orang lain brgadoh sebab xtau mana yang betul…
kita pulak yg bergadoh sebab msalah orang lain..
orang malaysia pergi indonesia cari rezeki,orang indonesia datang malaysia pun cari rezeki…
kita sesama kite jgn la brgaduh…
Allah tu maha besar..1 ari nanti Allah pasti akan tnjukkan kebenaran nye…tak de manusia yg terlepas dari hukuman Allah s.w.t..
sme² kte brdoa utk dptkan keadilan..

betul tu lilty,saya setuju….sayang 1000x sayang jika disebabkan hal ini,hubungan baik yg terjalin antara kita (Malaysia-Indonesia)jadi porak peranda…saya turut berdoa yg terbaik agar kemesraan dua negara ini kembali terjalin dan utuh semula…insyaALLAH

orang malaysia baik2….manohara punca segala masalah ini..sila fikir dulu sebelum komen….

Alah… pasal Manohara pun nak kecoh.. semua orang bukan dapat duit. Kesiankanlah bangsa Palestin yang menderita. Buat apa nak gaduh2 pasal Manohara, siapa suruh anda kahwin umur belasan tahun? Kenapa anda kahwin dengan kerabat diraja, bukan dengan orang biasa? Kerana wang, bukan? Orang Indonesia yang masuk Malaysia secara haram, bergadai nyawa, merentasi lautan ke Malaysia kerana apa? Kerana di Indonesia sendiri, peluang kerja cuma sedikit. Indonesia negara yang kaya dengan hasil bumi, tetapi sayang, negaranya tidak dimajukan secara seluruh sehingga ada rakyatnya yang masuk Malaysia lakukan jenayah. TKInya ada segilintir yang mencuri bila kerja dengan majikan Islam, banyak menipu. Ramai TKI muslim sanggup kerja dengan majikan non-muslim, mandikan anjing, masak daging haram (khinzir), cuma kerana wang, bila majikan non-muslim tidak izin TKI solat dan puasa, tak ada yang bising. Pembantu rumah Indonesia rela bekerja dengan majikan non-muslim, walaupun tak boleh bertudung dan tak boleh jalankan kewajipan muslim. Mengapa mereka sanggup? Tuhan saja yang tahu. Filem Indonesia ada adegan ciuman walaupun pelakon muslim? Ashraff Sinclair pun dah tak betul…Tanyalah iman anda

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 372,555 hits

Arsip

%d blogger menyukai ini: